Thursday, June 22, 2006

i'm changing grillz everyday...


ok, jag tror jag skiter i att skriva massor om hultsfred, jag har allt i huvet och hjärtat och där sitter det skitbra. jag kan väl bara nämna några saker då, bara för att lixom.
1. bättre resesällskap får man leta efter, jag har nog aldrig varit på en trevligare semester.
2. Pharrell spelade alla sina hits, The Cardigans spelade alla sina hits, alltså hit-VM till folket och jäääädrar vilket drag det var.
3. alla som påstår att man måste vara dretfull hela festivalen ni måste vara enna riktiga nötter, eller 16 år...har man bara skratt-tältet, krickes nattshow och en jädra massa schyssta konserter så räcker mysberusad gott och väl.
4. fotbolls-VM kanske inte blir roligare än om man kollar på match på festival, vilket DRAAAAG!!
5. om du behöver ett fult ord kan jag numera alla. fitt-skit och hor-svett bland annat.
6. "vill du tjäna hundra spänn..PLUS få en FRÄN GREJ?"
7. hanna & jag skulle ha jimi hendrix på rumpan, men det blev lixom aldrig av.
8. The Gossip var så jädra jädra bra......
9......och Editors oxå!
10. nu är man hemma igen med schlemmig hals och snor i näsan, men det är väl så det ska vara!

(hanna du är så fucking bäst. PUNG-PET...haha!)

2 comments:

  1. hitta dig!

    usss vilka fyyyla ord ni använder...

    jag väntar på festival-utvärderings-samtal

    /yr sis

    ReplyDelete
  2. Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
    »

    ReplyDelete