Sunday, March 12, 2006

give that dog a bone


i torsdags spillde jag latte på min tröja på jobbet, det var en miss kan man säga.
sen var jag på bjudning i östansjö....pizza och videokoppling. och så korten med rastaflätorna.
i fredags var jag den sämsta öldrickaren i stan.
jag fick gå hem klockan ett, power-nap:a i hallen och tjaaa....umgås med den blåa hinken!
men fan va dålifgt jag mådde lördag morgon. det var det INTE värt.
På jobbet hittade jag och fredrik på dom roligaste kvitto-texterna this year. sen fick vi besök av örebros manliga modeller. ytterst trevligt.
i övrigt börjar jag och klara bli världsbäst på hiphop, snart gangsterfest, jobbjobbjobbjobbjobb..och så sånt därnt. adjö!
my darling YOU!

1 comment:

  1. ja vi börjar verkligen bli proffs nu. hiphop-pro!
    jag är typ råbra på klappgrejen nu.
    "men du kan vi inte ha korsett, hotpants o röttorosa?" haha vm i bad taste-tjejen
    vikket skämt

    ReplyDelete