Thursday, March 23, 2006

excuse me, have you seen my plånbok?

idag har varit en ganska bra dag.
jag har dock mest jobbat och men så har jag haft Clas Ohlson-VM oxå.
nu hittar jag allt på clas ohlson, presentpapper, skohorn, jolly roger-flaggor till båten och andra artiklar. det är sånt man får trixa med ibland när man jobbar i butik och måste springa viktiga ärenden.

imorgon är jag ledig, då ska jag på äventyr och jag längtar.
kanske blir det en tur till dallas-grillen i vingåker, en sväng bland tygerna på IKEA och möjligtvis en snabbis runt stortogert med fräsarbilen.

hiphopen är rolig och jag är svingrym. man kan never tell att jag nästan missat tre gånger, för jag dansar som en gud, oh yes I do.

ja just, jag saknar dej johan harlén, för vi har inte setts på år och dar känns det som. när ska vi ses??? jag vill nu! popcornkväll med david brent som dansar. nu nu nu!!!!!

ADIOS BABY!

No comments:

Post a Comment