Saturday, March 18, 2006

Destroy everything you touch..


så har man legat sjuk igen.
satans jävla sjukhet, jag blev tokig och har nu beslutat mej för att aldrig bli sjuk igen. blä blä blä.
iofs var den här gången roligare än förra. för johan var sjuk samtidigt.
så vi hade kroppsmålning och hemma-spa. och så lockade vi håret på varandra, och johan såg ut som en docka. och jag skrattade i säkert en hel kväll.
men nu är jag ju som sagt på bättringsvägen.
och igår var jag på lunch med ett gäng popstjärnor. den du, jag tror man kan säga att jag är bästis med både copilot och the sorayas nu. ja jo så är det nog.
och ikväll är det gangsterfest. jag förstår att ni som inte lyckades bli bjudna är ytterst ledsna. men i mitt hus går det bara in ett begränsat antal och "först till kvarn..." som en bruker säj.
nu ska jag äta mina föräldrar ur huset, shoppa snacks, hämta en klänning och vila vila vila. för sen smällere, dansgolv, snacksbuffé, tipspromme, och annat spex. på äkta gangster-vis.
ADJÖ

No comments:

Post a Comment