Wednesday, February 08, 2006

T.R.Å.K.I.G.A....D.A.G.

(mitt andra hem)

jag snor klaras idé och listar idag.
för den här dagen är inte en bra en.
Jobb: ja länge och tråkigt. det hände ingenting och allt var bara förbannat långtråkigt.
Fikapaus: ja okej dr.feelgood kom förbi med latte och jag gillade det. men det var nog oxå en av de två grejer som var bra idag.
hiphop only it is: ja men såklart. den andra roliga grejen. idag var det himla himla kul och jag blev skitsvettig men...
MONGO-ben: jag har mongoben, mina knän gör ont när jag dansar och högerbenet är bara urkukat helt å hållet. jag vill gråta för att det gör ont.
cykeltur: JA en helvetes-tur. varför kan inte the plog-people ploga om det nu är deras jobb. ska jag behöva slita som ett jävla djur hela vägen hem till adolfsberg. hur ofta tar det 35 minuter att cykla hem till mej?????
bajs bajs bajs. det är allt det är. en enda röra.
ADJÖ

No comments:

Post a Comment