Monday, January 23, 2006

Trappknull på Satin

jag missar då INGET jag.
men florence valentin var himla bra och på dansgolvet på nedervåningen var det fest.
DID U GIVE THE WORLD SOME LOVE TODAY BABAY?
oh yes we did. fast igår dock,.
vi matade änderna vid rosta-strand.
och då mitt i allt matande fick vi syn på den, MANDARINANDEN. Den har tydligen flygit hit från typ Kina eller ett zoo från london eller nåt. skitcool fågel och jag kände mej som värsta ornitolog-tönten. Så jag var tvungen att fota den. Och sen gick jag och var lyrisk hela dagen och var tvungen att ringa alla och berätta om fågeln vi sett. ibland blir man glad för det lilla om en säjj.

och så ska man ju vara snygg när man matar fåglar oxå. Det är sjukt viktigt om det skulle dyka upp en fotograf out of nowhere och ta såna här snygga bilder på en.

No comments:

Post a Comment