Sunday, January 01, 2006

minusta tulee isona lentäjä

när jag blir stor ska jag bli flygare.

God fortsättning. Nu är det äntligen ett nytt år och jag tänkte att jag inte skulle ha några nyårslöften what so ever, men så kom jag på att ett par kan jag väl ändå bjuda på. så mina nyårslöften till tjugohundrasex är 1) jag ska inte lära mej att gå i högklackade skor. 2) Jag ska kolla på en jädra massa amerikanska high school filmer. 3) Jag ska umgås mer med dom jag tycker om och mindre med dom jag inte tycker om.
Så där ja, då var det avklarat. får väl se om ett år ifall jag lyckats. Igår var det nyårsafton. Hade en middag med personer jag tycker gigantiskt mycket om. Och maten var god den oxå. Resten av kvällen var mest ett jädra flängande. stal ett fult ljus med ful ljusmanchett till bara för att ägaren till ljuset och huset var otrevlig. jag gillar INTE otrevliga typer. kallt var det oxå.
Idag åt jag pizza på ett pizzaställe, så nu stinker jag pizzaställe. blä. Det var jag, min vän och en kille som berättade om hur jävla häftig han var för att han tog en massa droger, jätte ofta var hemlös, snodde mat på Ica och spelade i ett band. jaha men så himla spännande då. Jag diggar INTE såna personer. det blir så himla ohäftigt. Och jag hoppas alldeles innerligt att min vän inte tycker att den här killen är häftig på riktigt. då blir jag besviken.
snart ska jag skriva min årssammanfattning. men inte nu, kanske inte ens idag.
för idag ska jag lyssna på Regina och The Lovekevins och duscha bort pizzaställe-lukten och bara såsa, det får man på nyårsdagen.
hejdå.

1 comment:

  1. mina drugs of choice är alkohol och fet mat, hoppas det är okej?! ;)

    ReplyDelete