Thursday, December 01, 2005

Yellow Lights Mean Slow Down, Not Speed Up..



idag har det varit en helt jävla sjuk dag. jag känner mej helt slut i huvudet.
Först hade min butikschef fixat så jag skulle få träffa hans vän angående ett extrajobb eftersom jag inte jobbar heltid i butiken. så jag träffade henne vid 11 och snackade lite och kollade runt lite på stället. och hon frågade lite om hur jag skulle kunna jobba och jag sa att jag hade ganska mkt at the moment men vi skulle höras på eftermiddagen om mer info. På eftermiddagen ringer hon till min butikschef och bokar upp mej onsdag och torsdag kväll nästa vecka. jaha och vad hade jag att säga om saken?? inget. jag har inte alls lust att jobba där just nu. och så blir det jag som får ringa och tacka nej och verka otacksam. samtidigt som jag enligt arbetsförmedlingen inte får tacka nej till jobb eftersom jag stämplar...UPPFUCKAT!
vid 13 ringde pappa och berättade att hans bank blivit rånad av tjyvar med pistoler som skjutit vilt omkring sej. han mådde inte så bra! stackarn!
sen kom jag till jobbet och då berättar butikschefen att det härjar en liga i stan, som smyger runt och tjyvar saker. usch.
kommer hem och så får jag ett samtal på tlfn med en robot-tant som berättar på english att jag vunnit en kryssning till Karibien, och allt jag behöver göra är att "press the key 9". TROLIGT att jag skulle göra det. jäkla myglare.
oh jag är så frustrerad över allt.
jag behöver kärlek och varma skor. nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag ha ta-hand-om-pappa-för-han-mår-dåligt-kväll. han ska få titta på vad han vill på TV och äta vad han vill till kvällsmat!

jaha. det var allt.
hejdå

1 comment:

  1. alltså, den där logh-låten, den är sjukt bra.

    ReplyDelete