Friday, December 16, 2005

swastika eyes

jag kan inte andas när jag sover, för jag är typ förkyld. URSCH. så därför vaknar jag och är trött som sjutton och mitt huvud känns helt bortdomnat.
Jag har haft en snällhetsvecka. det är ju dags nu, så man får nåra julklappar. fast jag glömde ju mormor och det var inte kul. hon var arg så jag fick köpa te och tryffel och gå över med och be om ursäkt och prata lite. förlåt!
igår var det julfrukostbuffé med jobbet. Jag blev så stissig av att det fanns så mycket på buffén att jag till slut nästan åt ingenting. mest julskinka. oh vad jag har längtat efter julskinkan. ett år har jag gått och suktat och nu ÄNTLIGEN! Tack jesus för att du föddes så vi kan fira jul och äta julskinka. hur hade livet varit annars?
nu ska jag bli bjuden på lunch. så ticketack och adjö!

No comments:

Post a Comment