Monday, December 19, 2005

nej se det snöar.....

(jag är den käcka skidåkarn i rött som vinkar)
och idag har man jobbat och slavat i nästan tio timmar.
herregud....
cyklade hem i en slags snöstorm. det var kallt och jag blev jättekall om fingrarna och kinderna. nu när jag kom in bara bränner det och gör ont. jävla skit!
igår var kanske trevligaste kvällen på länge. kan ju iofs bero på att jag vann både "vem vill bli milonär" OCH "ordjakten", inte nog med att jag är allmänbildad jag är rapp i käften oxå.
Ta Daaa!!!
fast det grämer mej fortfarande att jag missade och svarade B-juni när det skulle vara C-juli. det visste jag ju, hur kunde jag klanta mej så?!
nu ska jag skriva ett par julkort. fast inte till någon som bor i klaras brevbärar-distrikt, det har jag lovat. hon ska ju inte behöva släpa mer julkort än nödvändigt.
okej det var allt
tack för idag.
dags att sova. klockan är ju nästan halv nio.
puss

No comments:

Post a Comment