Wednesday, December 07, 2005

it's always the same anyway

Igår var jag på äventyr med bilen. Jag och min vän åkte till en second hand affär i Hällabrottet. Ytterst konstigt ställe. Men dom hade en fin randig plåtburk för 18 kronor och min vän shoppade blingbling-manschett-knappar. Sen svängde vi förbi kvarntorps bostadsområde. Hur jäkla öst-stat kan nåt bli. Det var ett obehagligt ställe och dit ska jag inte åka tillbaka på länge.
Sen lagade gourmet-kocken crilla, korv med bröd.
och klockan nio började den. THE BODYGUARD. Oh vilken film. Det spelar ingen roll att Kevin Costner är ful och gammal och har örn-näsa, jag blir lika kär i honom varje gång jag ser den där filmen. Och slut-scenen när Whitney stoppar planet och rusar ut, kastar sig i Kevins armar och kysser honom.....helt underbart. Skit oxå att jag inte spelade in den, då hade jag kunnat kolla slutet idag och imorgon och varje dag i resten av mitt liv. Så himla bra är det!
Jag gillar inte alls att det blir mörkt vid halv 3 på dagarna. jag kan inte hålla mej pigg när det är nattsvart ute. Och jag orkar inte ta mej för att göra saker då heller. jag blir helt enkelt ett osocialt monster.

nu ska jag lyssna på chris isaac-"whicked game" och drömma mej bort att det är jag som är den snygga bruden på stranden.
okejhejdå.

No comments:

Post a Comment