Monday, November 28, 2005

please don't turn me on

söndag:
skyltsöndagen var ändå rätt så trevlig. fast jag förstår fortfarande inte varför det heter så.
jag märkte ingen skillnad när jag spatserade runt på stan.
mötte upp hanna och gjorde stan en stund med henne. köpte ett randigt linne. man kan aldrig få för mycket randiga kläder. och ett fint halsband. det var tydligen så att man skulle shoppa om det var öppet på stan en söndag, så det var väl lika bra tänkte jag. sen blev vi bjudna på glögg och pepparkakor på carlings (bara jag och hanna alltså), satt i deras guld-soffa och värmde oss en stund. sen cyklade jag hem. satt en stund, och cyklade sen vidare, med Madonna-"Isaac" i lurarna. vilken skön låt det är. jag gillar den lilla gubben som sjunger på det konstiga språket. säkert typ arabiska. jag lyssnade på den tre ggr i rad. sen bakade vi pizza och kollade på "om en pojke". jag var helt säker på att jag skulle gråta när marcus sjöng "killing me softly" på Kidz Rock konserten, det gjorde jag oxå. störtbölade...

måndag:
jaha vad ska jag göra idag då. kanske kolla på jätte vågen på öbkh. och äta lussebullar. och kanske leka med klara. eller kanske johan,. eller kanske båda. och kanske träna lite senare.
jaa det tror jag.

det börjar för övrigt bli lite tråkigt att ha en crush på örjan. jag kommer säkert inte träffa honom på hur länge som helst ändå. och om jag väl träffar honom kommer han ändå bara tro att jag är nån regular-groupie, vilket jag INTE är. nä jag kanske måste skaffa en annan crush. en love, på riktigt. det vore kanske nåt. att bli kär. jag ska fundera på det iaf.

hejdå

No comments:

Post a Comment