Monday, November 07, 2005

kastrull-popcorn

igår poppade jag en jättekastrull med popcorn.
sen åt jag upp alla själv.
det var helt sjukt när det inte fanns några kvar.
jag trodde jag poppat till ett helt kompani men tji fick jag,.
galet.

helgen var både bra och dålig.
Lördagen bestod av cykling till systemet bara för att upptäcka att det var stängt.
gratulationer av mormor som kom tvåa i oktobertouren i golf.
styla frippan lockig.
paj-ätning med doktoranden och hennes man.
champagne med äkta guld.
klubbsmart.
förälskelse i den androgyna killen i Paris.
bästa hänget i BK kön.
en kall cykeltur hem.

söndagen bestod av bakis-pizza framför snowboardfilmen.
sång vi pianot.
nina-persson-stövlarna.
popcorn-VM
och en tripp till trumpetaregatan.
hem och sova.




your eyes don't like me no more
they quiver and the shift to the floor
my heart don't beat like before
it's never been this slow, no,
My blood don't flow anymore
and you couldn't care less, could you?

I'M REALLY QUITE A MESS

No comments:

Post a Comment