Tuesday, November 15, 2005

jag och kritik = inte bästa vänner.

idag åkte jag till jobbet 08:00.
K2 hade nån slags demo-grej.
och hela tiden sa han "skönt att få vara här bland experterna på brädor"...
hrmm...expert?jag? hehe. inte direkt va!?
och jag tänkte bara "undrar hur han är att hångla med"
(det måste vara nåt allvarligt fel på mej)
sen frågade jag chef-mattias om han tyckte jag städat snyggt på lagret.
hans svar var: -ja absolut men jag tyckte du slängde lite VÄL mycket grejjer.
(jag="SNÄLLA NÅGON LÅT MEJ SJUNKA GENOM JORDEN.NU!!!")
jag är världens sämsta på att ta kritik och det är något jag verkligen måste jobba på.
så när allt var klart 10:00 stack jag till bibblan, läste QX och lånade lite böcker.
cyklade hem i motvinden.
oh satan. varför kan jag inte ta lite lättsammare på saker som ändå inte spelar så sjukt stor roll.
STUPID STUPID ME!!!

No comments:

Post a Comment