Thursday, October 13, 2005

vadstena.whatstone.fuckstone.










whatstone var en ganska tråkig stad.
förutom det faktum att hanna bor där nu.
och att solen sken en stund idag.
och att vi kom undan med springnota på hörnet.

och att vi såg en livs levande nunna.
och fikade på mysigaste kondiset.









klara var bästa resesällskapet.
vi hade sjukt kul.
och frukosten var god (springnota där oxå)
och lunchen var helt ok (- " -)
och luftorkestern var kanske den bästa på länge.
äh jag orkar inte skriva mer om det.




fick sms av min "mentor".
det kändes obehagligt och nu vågar jag inte ringa.
fick sms av den gamla vanliga.
det blir ju inget av nånting ändå.
så varför hålla på att höra av sej?


jaha snart är det helg.
jag ska dricka sprit tills jag kantrar!
och gå på födelsedagskalas.

adios shorty...

1 comment:

  1. way to go! men glöm för fan inte att lyssna på radion imorgon kväll!

    ReplyDelete