Saturday, October 15, 2005

två päron, 6 frågor.

6 snabba till mina två päron.

frågorna:
1. Bästa skivan just nu?
2. Nämn en låt som beskriver din sinnesstämning just nu?
3. En låt som du önskar att du hade gjort?
4. De tre bästa låtarna just nu?
5. Första köpta skivan?
6. En skiva alla borde ha?

svaren:





MAMMA




1. The Cardigans- super extra gravity
2. det blir alltid värre framåt natten - björn skiffs (fast jag gillar inte alls björn skiffs egentligen)
3. You've got a friend- carol king
4. One of us is gonna die young - the ark
Beautiful - james Blunt
Miracle - Dilba
5. Creedens Clearwater Revivle
6. The Ark - In lust we trust





PAPPA






1. Bob Hund - jag rear ut min själ
2. Upp Upp Upp Ner - bob hund
3. white x-mas - Bing Crosby
4. High Drama - Laakso
Every picture tells a story - Rod Stewart
Sometimes - James
5. Beatles - Revolver
6. Stevie Wonder - Songs in a key of life



(tack mor och far för att ni tog er tid och svarade på mina frågor!!!
jag lovar att jag ska flytta snart!
mvh/crilla)

No comments:

Post a Comment