Monday, October 10, 2005

jag hjärta alf

helgen var kanon.
lördagskvällen var bäst på länge.
hade nya linnet, nya halsbandet och nya väskan.
(plus västen som gör att jag alltid blir uppraggad av flator.)
förfesten hos anna var kanon.
klara och jag skapade en skitsnygg dans och hade mycket vätskeladdning.
satin sen.
galen fylla.
P:s tjejkompis hånglade upp mej.
och sen var det ju bästa konserten på länge.
ALF.















I LOVE ALF.
"sommar försvinn" gjorde hela kvällen.
jag fick rysningar längs ryggraden och det var bara helt sjukt bra.
sen spexade jag i en timme och skrattade som aldrig förr.
med killen som spelar och sjunger i ett band.
det är verkligen nåt med killar som sjunger i band.
ja jädrar!!!
och så tappade jag mitt örhänge (finaste ever),
tappade bort P, lyckades göra en person arg på mej.
och sen cyklade jag i all villervalla och var faktiskt lite ledsen.
men mest glad.
vilken fantastisk kväll.

söndagen var oxå kanon.
vaknade vid ett.
träffade klara på McDonalds.
käkade frukost.
köpte ingredienser till pizza.
gick tillbaks till lägenheten. bakade pizza.
åkte på äventyr i jätte-jeepen.
kollade på bil-tv och slappade under röda pläden.
och hade bara skit-trevligt.

äntligen hemma hos deoderanten och tandborsten.....
vi ska nu ha ett fresh'n up moment tillsammans.

hejdå

No comments:

Post a Comment