Monday, October 03, 2005

it takes a fool to remain sane....

idag var det dags för le grande videopresentation.
jag var balligt nervös innan.
och pratade säkert alldeles för fort.
men alla sa efteråt att dom gillat min presentation bara för att jag var så himla glad.
haha.
jag är ganska glad ibland.
men inte nu,
jag är ju baota arg.
vill ha tillbaka mitt körkort och visakort NU.
och polisstationshelvetet hade ju öppet helt fel tider.
och babar var helt stängt så jag kunde inte fråga om dom fått in mina grejjer.
oooh suck.

och annars är det mesta balligt.
det här med kärlek och sånt....usch usch usch.
man måste tänka sej för så himla mkt. och tänka på alla andra.
och bla bla bla....det går lixom inte bara av sej själv.
nu fåre va slut på alltihop.

tur att det finns två som jag tycker om MASSOR.
h4 och a-k4.
tjing tjing


(wasn't life supposed to be more than this?)

No comments:

Post a Comment