Thursday, October 06, 2005

igår-idag-imorrn-på lördag

igår var det en sån där sjukt bra dag.
fick massa positiv feedback på allt jag gjorde.
jag var typ bäst hela dagen.
haha.
värsta självförtroende kicken.

sen drack jag kaffe med en super-vettig person.
det var grymt trevligt.
han hade klockrena åsikter och var ett äkta popsnöre.
som jag!!!
det är roligt att prata med såna människor.
man får så mkt utbyte av det!!!

idag är en seg dag.
idag är en dag med gröna ögonfransar och lite småskitigt hår.
idag är en dag när jag måste göra saker jag egenltigen inte har lust med.
idag är en dag med lunch på efesos.
idag är näst sista dagen på kurren.
imorgon är sista dagen.
då bjuckas det på kaffe och tårta.
och sen är det adjö-goodbye!

och på lördag ska jag kolla Alf på klubb smart
det kan nog bli hur bra som helst.
hoppas.

äsch nu måste jag....eh....göra nåt vettigt.,
tjing bling

No comments:

Post a Comment