Sunday, September 11, 2005

tre telefonsamtal.

"men jag vill ju träffa dej nu"
"men varför då"
"jo men jag tycker om dej så jag vill träffa dej nu"
"ameh alltså jag kan verkligen inte ta mej in till stan nu, klockan är skitsent och jag vet inte om jag kan låna bilen"
"joooooo men fixa't"
"jaja jag ska kolla................................................., okej det går bra jag kan ta bilen"
"ses där om en kvart"
----
"alltså duuu jag måste visst va kvar här, har du åkt?"
"ja det är väl klart vi skulle ju setts för en kvart sen"
"oj men du jag ringer dej sen"
"gör det du"
----------------
"hej sover du"
"ja det är klart"
"alltså förlåt för förut, det var verkligen astaskigt"
"äh det är lugnt"
"nä det var verkligen taskigt"
"ja okej då det var fatiskt taskigt"
"kan vi kanske höras imorrn?"
"kanske"
"hejdå"
"hejdå"

No comments:

Post a Comment