Tuesday, September 27, 2005

självmordsblond

idag vaknade jag med halsont-VM.
kunde knappt äta frulle.
åkte ändå till kurshelvetet men fick åka hem efter halva dagen.
hade frossa och grejjer.
det är tråkigt att vara sjuk när man är i den här åldern.
när man var liten kom det alltid förbi nån med en bra tidning och godis.
nu får man bara va helt ensam och ha tråkigt.
kunde inte ens sova en stund fast jag ville.
tur att jag har en bra bok att läsa och att seventh heaven går på tv!
nu mår jag iofs lite bättre än innan.








oh jag som hade så mkt att göra idag!
nu bara skiter sig allt,.
och vi som skulle spela basket!
HELVETE!!!
jag var skit-taggad.
nu blire inget. kanske inte förräns till helgen. tidigast.





måste blir frisk.
imorrn är det ju veckans happening på Kelly's.
och jag ska ju ha röda läppstiftet på mej och bara va så där himla snygg, som bara jag kan!


well well, tillbaka till tv-soffan.
ikväll äre desperate houswifes. YES!

No comments:

Post a Comment