Wednesday, September 14, 2005

jag vill aldrig bliva stur

och så går man och lägger sig med tanken att man ska gå upp tidigt och äta frukost tidigt så man kan träna innan man åker till arbetsförmedlingshelvetet. och så vaknar man av att det stormar och spöregnar. inte så peppande om jag får säga det själv!

så jag får sitta här vid datorn fram tills jag måste åka. oooh balligt.
och då kan man inte annat än att tänka på allt det där man inte har lust att tänka på alls.
alltså jag försöker vara en snällis ju!!! bara en snällis. sen kan man ju inte rå för hur man känner.
eller huuuuuuuuuuuuuur?!

(va äre som luktar?
uäääk?)

hur som helst så vet jag att jag inte alls kan göra pannkakor med frasig kant. jag är sämst på att sätta ord på känslor. jag är inte särskilt fysisk av mej och tar oftast inte initiativet till att "ta på" någon. och jag är helt värdelös på att ge respons. äh...helvete med alltihopa!!! ta mej för den jag är annars kan det ju kvitta BIG TIME!


men hur som helst, bästa låten idag: dick tiger-papa bouba
haha den är ju kanon!!!

No comments:

Post a Comment