Sunday, September 25, 2005

"alltså, jag hånglade med två, han med dreads och han utan!"

igår var roligaste utekvällen på länge.
var spattig hela dagen för att jag ville gå ut.
sen drack jag öl jätte snabbt.
cyklade till satin.
gick in och sen kommer jag inte ihåg vad som hände fram till att laakso spelade.
lyssnade på 4 låtar. sen blev det läskigt varmt så då gick jag lite vilse istället.
pratade med en som hade handtvättat sin tröja, det är allt jag minns från den konversationen.
och vi pratade tydligen ganska länge.
dansade och dansade och dansade till bästa musiken.
gav ut mitt mobilnummer till allt och alla.
klockan blev stängningsdags och jag hittade min jacka och fick korv med bröd.
mycket skumt.
sen gick jag inte hem.
sov på mitt gamla sovställe.
vaknade och mådde bra.
i en famn som jag tycker om.
fast ändå inte!

idag hängde jag me klara och hanna.
vi kollade fotboll.
div 7.
slagsmål och röda kort.
sen blev det pizza och million dollar baby!
mycket bra film och jag tajmade tårarna ihop med hillary swank.
nu ska jag sova.
ska ju drömma om satin-skelettet och bubbeldrickan.

äh.
ny vecka.
hoppas jag får ett jobb.
hejdå!

No comments:

Post a Comment