Wednesday, August 24, 2005

slampsommar'n går in i sin slutfas

jag tror på allvar att sommaren är slut.
så därför måste jag skriva ner det som sagts (=det som hänt).
SOMMAREN 2005:
-"smärta i mitt hjärta"
-"its a hard thing faking a smile when it feels like I'm falling apart inside"
-"helvete jag blev totally utnyttjad"
-"man borde dricka bara en öl och gå hem innan man går och lägger sig"
-"jag var inte dryg, jag var bara nervös"
-"gaaaaaah, jag blir tokig"
-"och framförallt så ska vi ha en slampsommar att komma ihåg för resten av livet"
-"leve folkhögskolan, kavesta high in my heart"
-"jävla longdistanceshithelvete som bara förstör"
-"hur kan man veta hur nånting är om man aldrig har provat?"
-"FUCK THE PAIN AWAY"
-"jag ska dricka öl tills jag kantrar och inte gå hem innan jag går och lägger mej och dansa tills jag blir svettig som aldrig förr och fira med pompa och ståt att det snart är klaras födelsedag"
-"relaxen-a touch of class, en dag HELT i min smak"
-"meåååh den vattentäta lammköttsplanen gick i stöpet, hur kunde det hända?"
-"jag är förälskad i ett par skor"
-"ge mej köttkramp"
-"är du i pajala? JAAAAASÅ du åker skidor i haparanda."
-"jag ORKAR VERKLIGEN INTE shoppa mer nu"

No comments:

Post a Comment